דודי שמש ביקנעם

החלטתם להתקדם, להתחיל לחשוב בצורה ירוקה ולהתחשב יותר בסביבה? אם כך, דודי שמש ביקנעם זה בוודאי נושא שמעניין אתכם. זה לא משנה איך חיממתם את מי המקלחת שלכם עד היום, כי אף פעם זה לא מאוחר מידי להתקין דוד שמש על ראש הגג. דוד כזה יוכל להיות לא רק יעיל אלא גם לסייע לכם בהורדת חשמל החשמל, כי אם יש משהו שאפשר לסמוך עליו בישראל זה על השמש, אז למה לא לנצל את האנרגיה הנפלאה שלה? אנחנו בחברת "בצלאל מערכות אנרגיה סולארית" מאמינים שהגיע הזמן לחשוב בצורה ירוקה יותר, להתחשב יותר בטבע ובסביבה והדרך הנכונה לעשות זאת היא להתקין דוד שמש. אם אתם מחפשים חברה:

  • עם שנים רבות של ניסיון
  • שתוכל להציע לכם מגוון שירותים בתחום דודי השמש
  • שתיתן לכם שירות מצוין

הינה אנחנו כאן בשבילכם! החברה שלנו קטנה, משפחתית ומוכרת בכל אזור הצפון כך שאתם יכולים להיות בטוחים שגם אתם, כמו כל שאר הלקוחות שלנו, תצאו כמה שיותר מרוצים.

דודי שמש איכותיים

עוד סיבה טובה שבגללה כדאי לכם לפנות דווקא אלינו, זו העובדה שכל מוצר שתיקנו דרכו יהיו מאיכות ללא פשרות. אנחנו מפיצים את יצרנית הדודים המובילה בישראל, כלומר את המוצרים של חברת "כרומגן", כך שתוכלו להיות בטוחים שכל דוד שתיקנו דרכנו יהיה עמיד, איכותי וכזה שיחזיק מעמד לשנים. כל המוצרים שאצלנו עומדים בתקנים המחמירים ביותר, מה שאומר שהלקוח נהנה מהם לאורך זמן. התקשרו אלינו עוד היום ונשמח לתת לכם שירות מקצועי, מוביל ואדיב לכל אורך הדרך.

האם עולם נקי וירוק זה משהו שמעניין אתכם? האם אתם מעוניינים להתחיל לחסוך בחשמל בעזרת התקנת המערכות הסולאריות שלנו? האם אתם מאזור יקנעם והסביבה?

אם התשובה שלכם חיוביות – המשיכו לקרוא.

אצלנו ב"בצלאל מערכות אנרגיה סולארית" נשלח את אחד מאנשי הצוות שלנו להתקין מערכת סולארית בבית או בעסק שלכם, אך לפני כן, חשוב לנו להסביר מעט מהי מערכת סולארית שכן אנחנו עובדים בשקיפות מלאה עם הלקוחות שלנו וחשוב לנו להסביר ולפרט.

אז מה זה אומר בעצם מערכות סולארית?

במשפט אחד – מערכות סולאריות הן מערכות אשר משתמשות באנרגיית השמש, קרי סולארי = שמש.

כאמור השמש מקרינה אנרגיה על פני כדוה"א, ניתן "לקחת" ולהשתמש באנרגיה זו למגוון מטרות כגון: שימוש באנרגיה לייצור חשמל או התקנת דוד שמש לחימום המים. ניתן להגיד שמתקני אנרגיה סולארית ממירים את הקרינה האלקטרו מגנטית שמגיעה ישירות מהשמש לחשמל וכך בעצם יוצרת אנרגיה חלופית.

היתרונות המרכזיים של המערכות הסולאריות

1. אנרגיה סולארית חסכונית מאוד כיוון שמדובר במשאב הנלקח מהטבע.

2. מדובר באנרגיה ירוקה שאינה פוגעת בסביבה, לדוגמא אפשר להשתמש באנרגיית השמש לייצור חשמל במקום להשתמש בפחם הגורם לזיהום הסביבה, כמו כן אנרגית השמש אינה מתכלה כמו מקורות אנרגיה אחרים וניתן להתקין אותה על גגות הבניינים ובכך לחסוך משאבי קרקע.

על איכות לא מתפשרים – פונים לבצלאל מערכות אנרגיה סולארית

שאתם חולים, האם תסכימו להתפשר וללכת לרופא בינוני? אנחנו מניחים שהתשובה שלילית. אותו דבר בדיוק כאשר אתם רוצים להתקין מערכות סולאריות בביתכם או בעסקכם, חשוב שתעשו זאת בצורה הנכונה ותפנו אלינו, אנשי מקצוע מוסמכים ואמינים על מנת שנתקין לכם מערכת סולארית באיכות גבוה.

עם בצלאל מערכות אנרגיה סולארית תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם עושים את הבחירה הנכונה עבורכם ובוחרים חברה אמינה בעלת ניסיון עשיר ומגוון שתספק לכם מערכות סולאריות באיכות הכי טובה ובמקצועיות.

דודי שמש ביקנעם