תיקון דודי שמש בחיפה

החוק בישראל קובע כי התקנת דודי שמש חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע מוסמך, אחרת אתם מצויים בסכנת נפשות. בבתים קיימים אנחנו ממליצים שתדעו איזו מערכת מותקנת על מנת שתוכלו לדעת איך לטפל ולמי לפנות בשעת תקלה. 

כאשר אתם מבחינים באיזושהי בעיה בדוד השמש בין אם מדובר בהעדר מים חמים, נזילות, סתימות, קצר וכו' חשוב לבחון מעט את הבעיה לפני שמזמינים איש מקצוע. אספנו לפניכם מספר תקלות נפוצות בדודי השמש שיעזרו לכם להבין טוב יותר את הבעיה ומאידך לסייע בהתנהלות מול איש המקצוע:

נזילת מים: 

ישנם ששני סוגי נזילות, האחת נזילה בחלקי הצנרת המחברים בין הדוד לקולט, השנייה היא נזילת מים מהדוד. אחת הסיבות המרכזיות לנזילה היא דוד ישן (מעל 9 שנים, כמו כן זה כמובן תלוי במצבו ובשימוש שלו) או שמעטה הדוד אינו אטום היטב. במידה ומדובר בדוד שהשימוש שלו הוא פחות מ-9 שנים יש לאתר את הנזילה ולטפל בדוד השמש. 

סתימת הקולט: 

סיבה נפוצה לסתימת הקולט הנה התצטברות אבנית שדורשת תיקון באופן מיידי. תדעו להבחין בבעיה כאשר "פתאום" מערכת הדוד אינה מחממת את המים דיו, סביר להניח שמדובר בסתימת הקולט שנגרם מהצטברות אבנית הפוגעת ביעילות העבודה של הדוד. בדרך כלל סתימת הקולט נובעות מאיכות המים בארץ, כמובן שזה משתנה מאזור לאזור. התיקון נעשה ע"י שטיפה ואם זה לא עוזר אז החלפה.אנו בבצלאל מערכות אנרגיה ממליצים להוסיף מסנן אבנית למערכת הסולארית אשר תשמור ותגן על הקולטים והדוד. 

תקלה בגוף החימום:

במידה ודוד השמש לא מחמם מספיק מהר, ככל הנראה יש לכם בעיה עם גוף החימום. 

הדוד מקצר:

כאשר אתם מבחינים שהדוד מקצר בעת ההדלקה מדובר בתקלה במערכת החשמל ויש להזעיק חשמלאי מוסמך.על מנת להאריך את חיי הדוד אנו ממליצים לתחזק את הדוד והקולט לפחות אחת לשנתיים, להזמין טכנאי דודים כדאי שיבצע בדיקה כללית של מערכת חימום המים והקולט. במידה ואתם גרים באזור הצפון וחיפה פנו אלינו עוד היום ונשלח אליכם טכנאי לתיקון דודי שמש בחיפה.

"בצלאל מערכות אנרגיה סולארית" הינו בית עסק אשר הוקם ע"י בצלאל ביטון העוסק 24 שנה בתחום.

מוכר, משווק, מרכיב ומתקן דוודים של כל החברות מכל הדגמים כגון: כרומגן, נמרוד, ראנד וכו'.

אנו מספקים שירות למערכות סולריות מרכזיות לחימום מים (מערכות פתוחות וסגורות) ומבצעים התקנת פילטרים (מסננים) למניעת הצטברות אבנית.

כמו כן, אנו מציעים שירות של תיקונים לדודי שמש וחשמל בחיפה, תוך שימוש בחלפים מקוריים.

אנו מתחייבים לעבודה איכותית ברמה גבוהה ולדוודים תקניים ובטיחותיים, שעומדים בתווי התקן השונים ובמחירים סבירים בהחלט.

הצוות ערוך לכל פנייה ותקלה של לקוחות באזור עמק יזראעל, חיפה והקריות, כרמיאל ויקנעם, כולל קריאות דחופות במיוחד למצבי חירום, בשעות לא שגרתיות.

זקוקים לתיקון דוד השמש? אנו הכתובת!

בין לקוחותינו נמנים חברות, קבלנים, חנויות, בתי עסק, מוסדות ,לקוחות פרטיים ואוניברסיטאות.

תחומי עיסוק

  • שירות ושיווק לדודי שמש וחשמל
  • שירות ושיווק מערכות סולאריות
  • התקנת פילטרים (מסננים) לדוודים והתקנת פילטרים ראשיים לסינון כל המים
  • החלפת תרמוסטטים, גופי חימום וחלקים חשמליים מקוריים
  • ניקוי אבנית מקולטי שמש שלא נותנים הרבה מים חמים
  • הגברת לחץ בצנרת קיימת
  • הגברת לחץ מים בבנייני רבי קומות
  • עבודת אינסטלציה בתחום הדוודים
  • החלפת משאבות סחרור וטרמוסטטטים דיפרנציאליים
  • פתרון תקלות מורכבות, התקנות מסובכות והתקנות בתנאים קשים
תיקון דודי שמש בחיפה