דודי שמש בטבעון

האם אתם גרים באזור טבעון ומחפשים לרכוש\ לתקן\ לקבל מידע על דודי שמש בטבעון?

ובכן, לא סתם נחתתם בעמוד שלנו, בעמוד זה נסקור ונספר לכם על הסוגים השונים של מערכות דודי השמש, איך יודעים מה מתאים עבורכם ועוד טיפים ודוגמאות.

בישראל של שנת 2018 דוד שמש הוא פרט מובן מאליו בכל גג ובית בישראל. אין כמעט בית שבו דוד שמש אינו מוצב.

אילו מערכות דודי השמש קיימות?

קיימים שלושה סוגים של מערכות דודי שמש, כל סוג של מערכת מתאים לאזור ולסוג הגג של הנכס עליו היא עתידה להיות מותקנת:

1. מערכת דודי שמש פתוחה

דודי שמש בעלי מערכת פתוחה מתאימים בעיקר לגגות באזורים חמים במיוחד בהם לא קיימת סכנה לקפיאת מים.

2. מערכת דודי שמש סגורה

בדודי שמש בעלי מערכת סגורה מותקן שסתום מיוחד המאפשר את חימום המים ומניעת כניסת מים קרים בימים קרים ומעוננים בהם קרני השמש אינן מגיעות אל הקולט.

המערכת תתאים בעיקר לאזורים קרים בהם יש צורך לשמור על חום המים ולמנוע את קפיאתם. מיועד בעיקר לאזורי דרום הארץ המדבריים שם הלילות קרים במיוחד ועשויים להקפיא את המים במערכות אשר אינן סגורות.

3. מערכות בעלות צללית נמוכה

מערכת דודי שמש בעלת צללית נמוכה די דומה לפעולה של המערכת הסגורה אך מעניקה מראה אסתטי יותר לדוד, כמו כן גם במערכת זו קיים שסתום בעל גוף חימום,בדומה למערכת הסגורה.

שאלת מיליון הדולר – כיצד בוחרים דוד שמש?

כלל אצבע שהוא ממשיך את הפסקה הקודמת – חשוב ורצוי מאוד לבחור דוד שמש בהתאם לסוג האקלים באזור בו אתם מתגוררים וסוג הגג. על ידי בחירת דוד שמש המתאים לאזור האקלים שלכם תמנעו קפאון מים ותחסכו הרבה זמן בהמתנה למים החמים. עוד פרמטר שיש לקחת בחשבון בעת בחירת סוג הדוד הוא היכן הדוד יותקן – בבית הלקוח עצמו או על גג הבניין. חשוב מאוד לבחור חברה מקצועית בתחום שיודעת לעזור ולתת שרות מקצועי בהתאם לצרכי הלקוח שכן אנחנו מניחים שאתם רוצים להיות סמוכים ובטוחים שהחברה עזרה לכם לבחור את המצר המתאים ביותר הן מבחינת יעילות והן מבחינת בטיחות.

התקנת דודי שמש בטבעון – רק בבצלאל מערכות אנרגיה סולארית

בחברת "בצלאל מערכות אנרגיה סולארית" אנחנו מתאימים את מגוון הפתרונות והאפשרויות בהתאם לאזור מגוריכם וליכולת התקציבית שלכם. בחברתנו ליקטנו את ה-מומחים בתחומי דודי וקולטי השמש, כולם בעלי ניסיון מגוון ועשיר בתחום, אנשינו מומחים בהתאמת המוצר ללקוח על ידי בחינת הפרמטרים השונים. אצלנו תוכלו למצוא את מגוון הקולטים ודודי השמש ברמה הכי גבוהה, ללא אותיות קטנות מה שמאפשר לנו התאמה יעילה של מוצר לכל לקוח וזאת על פי צרכיו. על ידי מגוון דודי השמש הקיימים אצלנו מתאפשר לנו לתת שירות יעיל, מקצועי, ממוקד וחסכוני לכל לקוח.

כמה מילים על חשיבות התקן והביטוח 

מעבר לגיוון ולהיצע, חשוב מאוד לשים דגש על האחריות והביטוח אותו אתם מקבלים מהחברה אשר התקינה את דוד השמש בביתכם. חשוב לבדוק (עוד בטרם עת) אם דוד השמש אכן מאושר על ידי מכון התקנים. חברה אשר מאמינה במוצרים שלה תעמוד מאחוריהם בכל מצב כמובן גם בתחום האחריות והתקן. חברתנו תציג בפניכם אישורים אלו בטרם תבקשו. זכרו שאין להתפתות למחירים שנראים אטרקטיביים אך אינם כוללים את הפרמטרים שהצגנו כאן – זכרו לא כל הנוצץ זהב הוא, לבחור חברה ללא שכלול הפרמטרים שדיברנו עליהם היא פעולה חסרת זהירות ועלולה לעלות לכם ביוקר בעתיד.

חשוב להבין שדוד שמש לא מתקינים כל יום ולפיכך עלותו אינה מסתכמת בכמה שקלים בודדים, ויש לעשות זאת מול חברה מקצועית, ותיקה ומנוסה.

מעוניינים לקבל דוד שמש איכותי המתאים לצרכים שלכם?

צרו קשר עכשיו או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם.

דודי שמש בטבעון