ניקוי אבנית מקולטי שמש

ניקוי אבנית מקולטי שמש

שימוש בדוד שמש הנו חשוב מכיוון שמדובר במערכת חימום מים אשר משתמשת במשאב טבעי (השמש) ואינה עושה שימוש במקורות אנרגיה מתחדשים ועל כן מסייעת לשימור הסביבה.

חברת בצלאל מערכות אנרגיה מעודד שימוש בדוודים סולריים וקולטי שמש. ובמשך למעלה מ-24 שנים בתחום מתמחה ומספקת שירותי התקנה, תחזוקה ותיקונים של דוודים מכל הסוגים, קולטי שמש ומערכות סולאריות. דודי השמש, כמו כל מכשיר חשמלי, זקוק לפעולות תחזוקה וטיפול שוטף אחת לכמה זמן וזאת על מנת לשמור על המוצר למשך זמן רב יותר.

האבנית היא הצטברות קשה של מלחים ומינרלים על גופי החימום השונים במכשירי החשמל שלנו. לרוב נגלה אבנית בברז המים בביתנו, בקומקום, בדודי חימום, מכונות כביסה ובקולטי השמש. הצטברות האבנית עשויה לפגוע הן ביכולת המוצר לספק את העבודה שלשמה הוא קיים – חימום המים, והן עשויות לעלות לנו ביוקר בכל פעם שנצטרך להחליף את גוף החימום או המכשיר החשמלי "לפני הזמן".

על מנת להימנע מהצטברות גדולה של אבנית מומלץ להזמין איש מקצוע מנוסה בתחום, אשר יבצע ניקיון שוטף של אבנית בקולטי השמש וכן בחלקי הדוד השונים: דופן ותחתית הדוד, ניקוי הפלאנג', ניקוי זכוכית הקולטים, ניקוי צנרת הקולטים, ניקוי חפצים שנדבקו לקולט ועוד. במקרים מסוימים תוכלו לבצע את פעולות התחזוקה בעצמכם, אולם לעתים פעולות אלו לא יהיו מספיק אפקטיביות כמו ביצועיו של איש מקצוע בעל ניסיון ולכן עשויות להוביל להתקצרות חייהם של מוצרי החשמל שלכם.

ניקוי אבנית מקולטי שמש