התקנת פילטרים (מסננים) לדוודים והתקנת פילטרים ראשיים לסינון כל המים

התקנת פילטרים ראשיים לסינון כל המים

בצלאל מערכות אנרגיה היא חברה העוסקת בתחום הדוודים כבר למעלה מ-24 שנים. החברה מתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקונים לכל סוגי הדוודים, קולטי שמש ומערכות סולאריות. החברה חורטת על דגלה לפעול למען איכות הסביבה וחסרון בצריכת חשמל וייצור אנרגיה לחימום מים ממקורות אנרגיה מתחדשים. על כן מעודדת החברה שימוש במשאבי הטבע הטבעיים (כמו השמש למשל) על מנת ליהנות ממים חמים ומבלי לפגוע בסביבה.

אבנית והשפעתה:
האבנית במילים פשוטות הינה מלחים ומינרלים אשר מצטברים על חלקי המתכת בעל חימום המים. הצטברות האבנית לאורך זמן עשויה לפגוע בדוד, להוביל לנזילה ובמקרים מסוימים גם להחלפת גוף החימום.

מניעת אבנית:
על מנת להימנע מהצטברות יתרה של אבנית ונזקים לדוד המים שלכם מומלץ לבצע טיפול זול, פשוט ויעיל והוא התקנת פילטרים (מסננים) לדוד שלכם ולמערכת המים הביתית.

התקנת פילטרים (מסננים) לדודים:
האבנית המצטברת בגוף החימום של הדוד שלכם גדלה בעיקר כאשר אנו עושים שימוש ממושך בדוד החשמל. ניתן להפחית את הצטברות האבנית בעזרת שעון עצר אשר בעזרתו תוכלו להגביל את זמן פעולתו של הדוד החשמלי ובכך לא תצטרכו "לשכוח" לכבות אותו בזמן. כדאי להתקין מסנן קטן אשר יפחית את הצטברות האבנית.

התקנת פילטרים ראשיים לסינון כל המים בבית:
המים הזורמים בברזים בביתנו משפיעים ישירות על בריאות הגוף שלנו ושל דיירי הבית. אנו צורכים כמות גדולה מאוד של ליטרים מדי יום, חודש ושנה ומשתמשים במים לשימושים שונים: בישול, שתייה, שטיפה וניקיון הגוף ועוד.

הצטברות ממושכת של אבנית בצנרת המים הביתית עשויה לגרום לאי סדרים שונים בבית: סתימות בצנרת המים, נזילות, עלייה בצריכת החשמל וכן עשויה לפגוע גם במוצרים חשמליים המחוברים לצנרת המים כמו מדיח כלים ומכונת הכביסה ולקצר את אורך חייהם.

התקנת פילטרים (מסננים) לדוודים והתקנת פילטרים ראשיים לסינון כל המים