החלפת תרמוסטטים גופי חימום וחלקים חשמליים מקוריים

חברת בצלאל מערכות אנרגיה מתמחה בהתקנה, תחזוקה ותיקונים לכל סוגי הדודים, מערכות סולאריות וקולטי שמש. החברה דוגלת בשמירה על הטבע והסביבה ולכן מעודדת שימוש במערכות חימום מים העושות שימוש במשאבי הטבע ומפחיתות את הפגיעה בסביבה.

החברה משווקת חלקי חילוף ודוודים הטובים ביותר בסטנדרט בינלאומי ונחשבת למפיקה מורשית של חברת "כרומגן" הידועה באיכות ועמידות הדודים וחלקי החילוף שלה. בין שירותיה מספקת החברה שירותי החלפת תרמוסטטים, גופי חימום וחלקים חשמליים מקוריים.

תקלה מספר 1 בדוד – גופי חימום:
גוף חימום הוא החלק הממיר את האנרגיה החשמלית לצורך חימום המים. מדובר בתקלה הנפוצה ביותר בדודי השמש והיא נגמרת בדרך כלל כתוצאה מהצטברות גדולה של אבנית סביב גוף החימום. כאשר מחליפים את גוף החימום מומלץ לנקות מעט מהאבנית המצטברת את צלחת ה"פלאנג'" הפותחת את הדוד לפני שמכניסים את גוף החימום החדש.

החלפת תרמוסטט:
התרמוסטט הוא החלק השולט בטמפרטורת המים בדוד. הוא מפסיק את פעילות חימום המים כאשר אלה מגיעים לחום מסוים (בד"כ 65 מעלות). התרמוסטט מתקלקל כאשר עושים שימוש רב בדוד, כאשר מדובר בחלק באיכות ירודה אשר נשחק עם הזמן או כאשר הוא נפגע חיצונית ממזג האוויר או גוף אחר (חלק חיצוני בדוד).

פעולות מניעה אפשריות:
על מנת לשמור לאורח זמן על התרמוסטט וגוף החימום שלכם תוכלו לבצע מספר פעולות:

• להשתמש בדוד החשמלי בצורה מבוקרת

• להתקין תרמוסטט איכותי (עולה כמה עשרות שקלים יותר אך יציב לאורך זמן)

• להתקין מסנן אבנית אשר יפחית את הצטברות האבנית בדוד

• לבצע ניקוי ידני אחת לכמה זמן בעזרת מלח לימון או חומץ ביתי

החלפת תרמוסטטים גופי חימום וחלקים חשמליים מקוריים