הגברת לחץ בצנרת

הגברת לחץ בצנרת

משפחות רבות בישראל סובלות לא פעם מזרם מים חלש באמבטיה והיעדר מים חמים בדוד. בעיה נפוצה זו מדירה שינה מעיניים של בעלי משפחות רבים אשר בסך הכול רוצים להגיע הביתה בסוף יום עבודה וליהנות ממקלחת חמימה וזרם מים חזק ומרענן. הפתרון הטוב ביותר במקרים כאלו הוא הגברת לחץ המים בצנרת.

תנו למקצוענים לבצע את העבודה:

אנשים רבים ינסו לטפל בבעיה בעצמם, אך לא יהיה באפשרותם לעשות זאת. במקרה של לחץ מים נמוך בבית יש להזמין את שירותיהם של מקצוענים בתחום. חברת "בצלאל מערכות אנרגיה" פועלת למעלה מ-24 שנים בתחום דודי שמש ומערכות סולאריות. החברה מבצעת שירותי התקנה, תחזוקה ותיקונים שונים לכל סוגי הדודים: התקנת מסננים לדוודים, החלפת תרמוסטטים וגופי חימום, ניקוי אבנית מקולטי שמש, הגברת לחץ בצנרת המים הביתית, הגברת לחץ מים בבניינים רבי קומות ועוד.

סיבות אפשריות לזרם מים נמוך:
לחץ מים נמוך בבית נגרם בדרך כלל כתוצאה מסתימה בצנרת הביתית, הנגמרת כתוצאה מהצטברות של אבנית או לכלוכים שונים. התעלמות מהבעיה עשויה לגרום להתפוצצות הצנרת ולגרום לבעיה גדולה יותר. במקרה של בניינים רבי קומות ייתכן תכנון לקוי של קבלן העבודה במסגרת אספקת המים לדיירי הבניין. במקרה כזה חלקי מדיירי הבניין יסבלו מזרם חלש יותר של מים.

כיצד נטפל בבעיה:
איש מקצוע מוסמך שיבדוק את התקלה בביתכם ידע לזהות אותה במהירות ויחל לפעול לפתרונה. בדרך כלל הוא יוכל להתקין משאבות לחץ קטנות בצנרת הביתית אשר תשפר את זרימת המים בביתכם. בבניינים רבי קומות ניתן להתקין מיכל גדול המותקן על גג הבנייה ומשמש לאגירת מים.

הגברת לחץ בצנרת