דודי שמש בזכרון

אז מה הוא בעצם דוד שמש? איך הוא עובד? ממה הוא מורכב? ננסה לתמצת לכם כאן תשובות לכל השאלות.

איך עובד דוד שמש?

לרוב דודי השמש בארץ יש גופי חימום טבולים, אזי כאלו שיכולים לבוא במגע עם מים, עקב בעיית המים בארץ נוצרת בגוף החימום שכבת אבנית מה שיכול לגרום לסתימה ותקלה בהמשך.

לדוד השמש יש גוף חימום חשמלי העשוי בדרך כלל מנירוסטה או מנחושת בקוטר של 8 מ"מ. בתוך הצינורית ישנו חוט להט בצורה ספירלית אשר מבודד ע"י אבקה דחוסה מהצינורית עצמה. את הקצוות של חוטי הלהט מחברים כבלי הזינה המגיעים לדוד.

לדוד השמש ישנו מיכל מים בצורת גליל עשוי פלדה אשר מצופה בשכבת פח מגולוון. בין הפלדה לשכבת הפח ישנה שכבה של פוליאוריתן מוקצף. בתוך הדוד עצמו ישנו ציפוי של חומר מבודד שתפקידו למנוע חלודה וקורוזיה.

אם אתם פונים לחברת דודי שמש בזכרון, התעניינו מאיזה חומרים עשויים דודי השמש שלהם, ובעיקר רצוי שתדעו איזה סוג של ציפוי יש בתוך הדוד.

אילו ציפויים יש לדוד השמש?

סוגי הציפויים המקובלים בתוך דוד שמש הנם: ציפוי צבע וציפוי מלט (פוליטון), ציפוי אמייל. כאמור השכבה הפנימית של דוד השמש צריכה לאפשר זרימה של מים נקיים.

בישראל מותר להשתמש בציפוי בטון בעובי של מילימטר אחד. ככל הידוע לנו בארצות אחרות זה אסור.

כמו כן אסור להשתמש בדודי שמש מבוטנים מסיבות של הפרשת מתכות רעילות למים.

ציפוי המלט נמצא בהרבה מאוד דודי שמש בזכרון אך חשוב שתזכרו, אם אתם עומדים לרכוש דוד שמש, כדאי שתבררו על ציפוי אמייל שנחשב איכותי יותר ושומר על מים נקיים.

מה לגבי תיקון דוד השמש?

כאמור זמן משוער שדוד שמש צריך להיות תקין הנו 9-10 שנים. במידה ואתם חווים תקלות שונות בפחות מפרק זמן זה, סביר להניח שיש לכם תקלה מה שלא אמור לקרות אם קניתם דוד מחברה אמינה ולכן יש לפנות לאיש מקצוע שיטפל וינטרל את התקלה.

חשוב שתדעו שאיש מקצוע שמתקן דודי שמש הוא גם חשמלאי במקצועו ולכן אמור לדעת לטפל בבעיות חשמל של הדוד. אנחנו בבצלאל מערכות אנרגיה בחרנו לעבוד עם אנשי המקצוע המנוסים, הוותיקים והאמינים ביותר כך שאם הזמנת טכנאי שלנו, דעו שאתם בידיים טובות.

אם מזה זמן רב אתם חושבים האם כדאי יהיה להתקין דוד שמש בבית, התשובה שלנו לשאלה הזאת היא חד משמעית כן. אנחנו בחברת "בצלאל מערכות אנרגיה סולארית", חברה קטנה ומשפחתית עם ניסיון של יותר מ24 שנה, מאמינים שהטבע והסביבה חשובים ואנחנו מעדיפים לנצל אותם אך לא לפגוע בהם. לכן אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו עוד היום ולהזמין מאיתנו שירותי התקנת דוד שמש מקצועי, איכותי וכזה שיחזיק מעמד לשנים, כי למה לא בעצם? אין שום סיבה להמשיך לשלם חשבונות חשמל גבוהים, לצרוך אנרגיה ולפגוע בכדור הארץ אם אפשר לנצל את אנרגיית השמש המופלאה ולחמם בעזרת את מי המקלחת. אנחנו מבטיחים לכם:

  •  ייעוץ בבחירת דוד השמש המתאים לכם
  • שירות אדיב לכל אורך הדרך
  • התקנה, תיקונים וחידוש דודי שמש

הצוות שלנו תמיד זמין עבורכם, כך שאפילו אם יש לכם תקלה דחופה בדוד השמש הקיים תוכלו להתקשר אלינו תמיד ולהזמין את שירותי התיקון המקצועיים שלנו.

דוד השמש שלכם בזכרון חייב להיות איכותי

אם תעשו חיפוש קצר באינטרנט אולי תמצאו דודי ששמש במחירי מבצע, אך האמת היא, שלא בטוח שכל מבצע באמת כדאי לבדוק לעומק. העניין הוא שגם בתחום דודי השמש יש איכויות שונות, ולכן שווה לכם לבדוק לאן אתם פונים ואיזה מוצר אתם קונים. עוד סיבה טובה שבגללה אנחנו הכתובת הנכונה עבורכם זו העובדה שאצלנו תמצאו דודי שמש איכותיים ועמידים של חברת "כרומגן" הישראלית. מדובר על דודי שמש שיוצרו בהתאם לתקנים המחמירים ביותר בתחום, דבר המעיד על איכותם הבלתי מעורערת.

דודי שמש בזכרון